My life

vineri, 3 decembrie 2010

Declaratie de dragoste in felul sau

Acum ceva timp,"frecand menta" am gasit ceva interesant. O declaratie de dragoste frumoasa,cel putin mie imi place enorm.Asta ar trebui sa faca baietii din ziua de azi mai des.Nu sa ofere cadouri scumpe,dar cu valoare sentimentala 0.

"Eu cand iubesc o persoana o iubesc pentru ceea ce e si pt cum ma face sa ma simt cand este langa mine;)Nu vreau sa imi bat joc de nimeni,Nu vreau sa ranesc pe nimeni;)..Poate k In trecut Te-am ranit de multe ori..Acum regret..Dar Mi`am dat seama k nu fac bine .si am incetat cu certurile si scandalurile
Te intrebi daca imi este rusine cu tine?

Nu am niciun motiv pentru care sa imi fie rusine cu tine..In schimb in ultima perioada te`ai skimbat ,Te`ai facut frumoasa tare(Si inainte erai frumoasa)Dar acum, nu stiu, ai devenit femeie ,Te ai dezvoltatAi ceva In plus..Care Nu stiu..Te face speciala.[...]Un lucru vreau sa spun..Eu nu am incetat sa te iubesc…Inimioara mea Bate pt tine;)..Te iubeste[...]"

Frumos.Norocoasa fata.

Putini baieti mai sunt care isi deschid inima in fatza fetelor.

Sunt din ce in cei mai rare cazurile fericite.Si cand spune fericite ma refer la adevaratul sens al cuvantului.

Dar pentru voi sunt alte lucruri mult mai "importante"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu