My life

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Lasa loc de buna-ziua oriunde te-ai duce


Iar incep sa vorbesc despre ceva din care nimeni nu intelege nimic.Nu ma intereseaza.Puteti sa ma criticati,asta ati facut mereu.Mi`ati gasit defecte,nu va convine nimic din ce fac.Ma doare in cot.De ce cand ajuti un om cand ii e bine iti intoarce spatele.De ce cand trece de o anumita varsta se crede "ADULT"?A uitat cand a fost ajutat ,si o facea pe victima cersind mila :-j.La draq`.Acum se crede mare personalitate si da peste nas celoralti ca ar fi cineva:-j.De fapt nu e nimic de capul ei/lui.Mai tarziu isi va da seama ca persoana care ar fi trebuit sa ii fie aproape la nevoie ia intors spatele.Iar ceilalti faceau tot sa nu se simta lipsa [...].In ziua de azi toti sunt pe interes.E de parte cui ii da mai mult.De ce uitam sa fim OAMENI si nu javre care profitam.De ce e greu sa spui un sincer MULTUMESC celor care te`au ajutat.Da stiu e mai usor sa arunci vorbe urate acolo unde ar trebui aratat respectul.Nu din cauza diferentei de varsta ci pentru faptul ca au tinut la TINE ca la propiul copil.Banii nu pot compensa lipsa cand aveai cea mai mare nevoie in cea mai frumoasa perioada a vietii.Cand aveai nevoie sa vorbesti cu cineva,careia sa ii spui toate problemele ce te apasa dar si momentele in care radiai de fericire.Lasand asta la o parte.De ce refuzi sa spui macar un simplu "Ce faci?"persoanelor care sunt apropiate de varsta ta.De ce?Pentru ca locuiesc in alt mediu?:-j...Probabil ai uitat de verile in care eram mici si ne cataram in copaci,ne bateam pe jucariile mele cu care nu ma jucam atunci cand eram singura,dar nu imi place sa imi atinga altcineva lucrurile.Eu nu am uitat nimic.Amintirile sunt vii in inima mea,chiar daca a trecut mult timp de aici...Cu timpul ne`am indepartat.Si stii ceva nu regret.Nu regret nimic.Daca asa vrei,asa sa fie.Nu am de gand sa cershesc nimanui prietenia,sau sa ma rog de tine.Nu vreau.Au fost prea multe cuvinte pe care mi le`ai spus.Nu ma doare,pentru ca nu vreau.O sa iti demonstrez ca sunt mai buna ca tine.Chiar daca acum stau la tzara:-j...Am stat in acelasi oras.
O sa ajung mult mai sus decat toti care se cred superiori mie.
Atunci nu o sa rad,nu o sa ma bucur.O sa va spun un singur lucru.
  • "Candva radeatzi de mine,acum mie imi este mila in ce stadiu ati ajuns."



Asculta mai multe audio Muzica

Un comentariu:

  1. imi place hotararea ta...tine-o tot asa si vei reusi asa cum ai afirmat! [starchild]

    RăspundețiȘtergere