My life

joi, 2 septembrie 2010

Stiai ca....


Alice: shtiai ca te ador?
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : nu.
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : stiai
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : k imi place
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : sa ma joc in parul tau?
Alice: shtiai.k te iubesc mai mult cu fiekre secunda ce trece?
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : ce frumos
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : :X
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : da stiam
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : da tu stiaI?
Alice: eu....shtiu tot ce iti place tie..sh vreau sa te fac fericit.....cat timp eshti al meu
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : stiai k esti cea mai norocoasa fata?
All¢?: da shtiu..pt k eshti cel mai minunat baiat...si te ador
?ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : :*
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : vreau
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : sa te
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : pup
Alice: si eu de abia ashtept sa te vad ...sa te iau in brate
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : :X
Alice: acum imi dau seama...ca nu traiesc degeaba...
ღ♥ღ♥ ﻉßξ ßξღ♥ღ♥ : stiai k....


Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu