My life

luni, 5 decembrie 2011

Mos Nicolae


In seara asta vine mosu`.
Mos Nicolae trece pe la toti,numai pe la mine nu:(

Eu am sa raman cu ghetele goale ca in fiecare an.
Nu este nimeni sa imi "puna" macar o vorba buna,un umar pe care imi pot lasa capul sa plang atunci cand imi e greu.
Vreau doar ca persoana pe care o iubesc sa ma inteleaga.In loc sa ma judece sa ma tina in brate strans,strans de tot si asa o sa simta ce e in sufletul meu.


Cand eram mica mereu gaseam 2 portocale in ghetele pregatite cu atata grija si spalate atent.
Si acum cand mananc portocale nu conteaza daca e vara eu simt ca e iarna..simt ca mi le'a adus moshu` care vine de departe pentru mine.
Venea...acum m`a uitat...
poate ca nu am fost cuminte si ar fi trebuit sa fac mai mult.sa lupt mai mult pentru ceea ce imi doresc.
sau poate ca am spus numai prostii intotdeauna:-j
de azi imi pun o bucata mare de scotch la gura si imi astern gandurile pe hartie.
oricum nimeni nu ma asculta...

Un comentariu:

  1. Poate ca te asculta cineva...poate ca este cineva in spatele cortinei, care pe ascuns te observa. Nu ai de unde sa sti.
    Mos Nicolae pentru mine, nu inseamna sa gasesc ceva in ghetute, inseamna ca eu sa pot sa ofer zambetul si bucuria alor persoane , de a gasii ceva frumos dimineata.
    Zambeste...

    RăspundețiȘtergere