My life

duminică, 10 octombrie 2010

Barbatul este dependent de femeie





Se spune ca femeia este dependenta de atentie,dragoste,bani,oglinda.
Dar barbatul?Mai este dependent de altceva?Inafara de :fotbal,sex si bere.
Da.Este dependent de femeie.Fiinta speciala din viata lui.Nu femeia care i`a dat viatza ci femeia cu care imparte totul.Acea persoana "enervanta" dupa care tanjeste mereu.In bratele careia se refugiaza cand ii e greu.Umarul pe care plange desi nu recunoaste asta in fata prietenilor.Mana pe care o strange cand are nevoie de ajutor.


.

Femeia pentru care este in stare de crima,pentru care lupta impotriva oricui,care il educa,il induioseaza si care il COMPLETEAZA.
In FEMEIE se ascund cele mai pure sentimente.Se ascunde sensibilitatea,frumusetea,sinceritatea,prietenul cel mai bun.EA nu se teme sa planga cu tine atunci cand ai un necaz.Lasa tot ce are de facut pentru a`tzi fi alaturi,ceea ce un prieten nu ar face niciodata.


Ai grija de ea,iubeste`o,ocroteshte`o si o sa fie langa tine toata viata.

```Probabil unii "armasari" imi vor sari in cap sa`mi spuna ca nu am dreptate,ca nu sunt dependenti de o femeie,dar ganditzi`va ,chiar nu va doriti o familie?Sa stiti ca va asteapta acasa sotia,cu masa gata,care noaptea inainte de culcare va saruta de noapte buna?Sau preferati o"curva"care sa va satisfaca placerile sexuale.O "coarda"pe care o intind toti.
Recunoashte`ti, FEMEIA[adevarata nu alea care sunt gata sa stea "capra"imediat ce sari cu banu`]este fiinta de care BARBATUL are nevoie cel mai mult pe lume.

5 comentarii:

  1. Adevarat..Eu miam gasit..femeia...Una frumoasa.:Dde treaba invatza la lic 1....e buna:D...buna..de....da:D....si eu cred k e femeia perfecta::X pe care orice barbat si-ar dorio...dar e a mea:Xmaimutza mea:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. :)).buna la suflet:P...
    da sunt doar a ta

    RăspundețiȘtergere
  3. buna de....de ce?:))
    de reprodus...de samanta:))

    legat de post...Barbatii niciodata nu vor recunoaste ca ceea ce ii face cu adevarat sa fie barbati, este femeia...

    RăspundețiȘtergere
  4. si cine esti?
    de lasi comentarii "anonime"

    RăspundețiȘtergere
  5. :))eu sunt..numai stii?...subiectul posturilor tale;))bine putine...ca restul e Marius

    RăspundețiȘtergere