My life

duminică, 10 octombrie 2010

Prietenia adevarata exista....sau Nu


A: nu mi spune ca iar imi dedici un intreg post din blogul tau..?
A: /:)

Eu: nu..vorbeam la general..asha

A: mmm...nu asta ai spus dar hai ca o las asa...;))

Eu: serios.
Eu: stateam asha..sh citeam
Eu: p net
Eu: diverse "povesti"
Eu: am ajuns la concluzia asta

A: am vazut ca ai scris un anume ""tu""...dar de data asta nu prea ma mai simteam eu
A: ce te a facut sa scrii asa?
A: acum?

Eu: scriu la singular..k imi vine mai ushor

A: am inteles...

Eu: nu e ku intentia sa se simta cnva

A: oricum...ce te-a determinat sa scrii asta acum?...
A: am obs ca de fiecare data cand scrii ceva, e ptr ca se intampla acel ceva...

Eu: nu shtiu.am o stare ciudata

A: ...sper ca se datoreaza vremii de afara....si doar atat...

Eu: si eu imi doresc sa fie doar din cauza asta,deshi mai sunt si alte motive

A: ...da, imi dadusem seama...daca vrei sa-MI vorbesti...nimic nu ma opreste sa te ascult...

Eu: sincer...nici eu nu stiu ce am.E una din zilele alea cand nu am chef de nimic.nici sa deschid gura...am observat.ca prieteni adevarati nu prea exista...toti iti dau "sfaturi".dar cand te simti rau cine e langa tine?
Eu: un prieten adevarat ar trebui sa simta cand nu ti`e bine..eu asa cred

A: da...adevarat..intotdeauna atunci cand se intampla ceva, numai esti tu...si lucrurile acestea se vad...
A: si cand te simti rau cine e langa tine...exact acele persoane care vad asta dar si pe care le lasi sa ti fie aproape...

Eu: Cine vede ca nu mai sunt EU?,,,Poate dupa ce am scris "Concluzia" aia p blog....Eh.oricum nu mai conteaza...asta e viatza...trebuia sa ma obishnuiesc cu ea pana acum

A: vede ca numai esti TU, persoana cu care vorbesti atunci, cea langa care stai...sa-si dea seama ca e ceva schimbat....uneori mi-as dori ca netul sau telefonul, sa faca mai mult decat functiile lor obisnuite..
A: si altcv...notiunea de prieten adevarat...cred ca suntem intr o epoca in care nu prea ii mai cunoastem sensul...nu prea putem sa i dam o definitie...

Eu: stii..urasc...tehnologia ...asta a stricat PRIETENIA ADEVARATA...acum preferam sa vb p mess...facebook in loc sa stam cu cel mai bun prieten de vorba fata in fata..sa il ascultam,sa ii povestim ce am mai facut.sa radem impreuna
Eu: Acum ne`am modernizat..da de unde...acum nu mai avem sentimente...de parca faci un prieten fericit..daca dai un click..

A: da, vezi tu..tehnologia are 2 ramuri care se cam bat cap in cap...nu putem nega ca adeseori ne ajuta...dar a invatat omul sa fie comod, si sa nu se poata exprima altfel decat in fata unui paravan....dar spune mi ...ce as putea face eu acum ca sa vezi ca imi doresc sa te fac fericita, nu doar dand un clik....
A: in ceea ce priveste prietenii la o distanta mica...cred ca intervine ff mult comoditatea...ptr ce sa ies afara in frig cand pot sta in pat la caldurica....asta nu inseamna ca nu iti e prieten, sau ca nu vrea sa te asculte...

Eu: .normal.....asta inseamna azi PRIETENUL ADEVARAT...te vede doar cand are nevoie..dar cand ai uh...nu poate ca e frig
Eu: ori ca are alta treaba
Eu: :-j
Eu: stii..am avut o tema..trebuia sa raspundem la o intrebare"de ce suntem in stare sa facem pt prieteni"EU sunt dispusa fac multe,foarte multe...dar ceilalti ?

A: conceptul de ""multe"" e la fel, inteles de fiecare cum vrea, cum crede, cum poate....poate si acel prieten ar raspunde la fel ca tine, dar ""multe"" la el, se limiteaza undeva
A: in timp ce tu mergi mai departe...
A: de aceea uneori spunem ca am fct mai multe decat celalalt...
A: nush ce sa ti spun...sunt oameni si oameni...se spune ca din fericire nu suntem toti la fel...in cazul asta as spune ca din pacate...

Eu: ...."extremele se atrag",unii pun prea mult suflet..iar altii isi bat joc de ce au ...nu stiu sa aprecieze adevarata prietenie,prietenia bazata pe sentimente nu pe interes

A: ...da...asta e cursul vietii.,,,fiecare trecem prin experietene, si fiecaruia ni se pare ca a noastra a fost cea mai tragica...personal, prefer sa cred in oameni, sa ma chinui sa i inteleg, si abia apoi sa mi fac o parere, sa trag niste concluzii....si intotdeauna cred ca trebuie sa infrunti persoanele, sa spui ce te deranjeaza, ce nu ti place....repet, uneori poti intelege gresit (si nu, nu spun asta ptr ca ar fi spre binele meu)

Eu: :)).sa inteleg.ca ai fost foarte atenta cand ai citit postarea:)) ,,,
Eu: unii au de toate,iar altii nu au deloc...

A: sa stii ca sunt atenta la orice cuvant care l scrii acolo, sau care mi l spui mie...la fel cum sunt atenta si la ceea ce spun eu...
A: da...dar gandeste te ca roata e rotunda...

Eu: ma bucur ca exista cineva care citeste ce scriu...Da ,roata e rotunda.Doar asta ma linisteste. O sa se intoarca odata

A: citesc ptr ca mi place, citesc ptr a sti ce mai faci, ce stare ai.......si da, roata se intoarce, sunt la fel de sigura de asta, ca tine...

Eu: imi place sa scriu ce simt,pt k asha ma mai linistesc.Pt k nu ma asculta nimeni,ori mi se pare ori chiar nu ma intelege nimeni.Poate pt ca sunt adolescenta.Mi s`a mai zis asta.

A: cred ca fiecare perioada e vietii se exprima intr-un anumit fel...zic eu ca adolescenta e cea mai dificila...si te inteleg....iti inteleg felul de a te exprima....uite cand eu ma simt asa, si nu are cn sa ma asculte sa ma inteleaga...imi imaginez ca vb cu acel cineva, si in gand am un adevarat monolog sa spun asa
A: e felul meu de a ma exprima..(bine ca nu spun tare, ca as zice ca-s nebuna)

Eu: Stiu..am toate defectele posibile.Sunt:incapatanata,grabita,idioata,proasta,nu stiu sa ii ascult pe ceilalti,nu ascult niciun sfat/parere,asta sunt eu..Te inteleg.EU cateodata incep sa plang,fara niciun motiv.Ma intreaba lumea ce am.ma enerveaza cand se baga in seama..
Eu: desi ei nu au nicio vina.vreau sa stau singura..sa nu mai fiu intrebata..sa dorm...sa ma linistesc,sa ma gandesc la viata mea

A: sincer nu cred ca se gasesc chiar toate defectele la tine...si uneori ma supara asa de tare cand vad ca te subapreciezi...si aici ma refer si la un alt aspect.......si da..aceste sentimente exista in oricine, dar dupa cum ai vazut, se exteriorizeaza in diferite feluri
A: eu cand sunt asa...vreau sa arat ca sunt vesela, ca rad...atunci cand sunt inconjurata de persoane, ca apoi acasa, sa ma pot gandi, linisti...
A: fac asta ca sa evit exact acea bagare in seama cum ai zis tu

Eu: si eu faceam asta.Pana cineva,intr`o zi mi`a zis"esti o prefacuta!"nu stii cat m`a durut...in fine.toate trec,ranile raman

A: ...mda...eu spun ca in timp nici ranile numai raman (depinde cum se termina evenimentul)...raman poate doar amintirile acelor vremuri...
Eu: Uneori imi aduc aminte doar de lucrurile bune care mi s`au intamplat..dar imi vin in minte si intamplarile neplacute..

A: normal..ptr ca ele exista...in subconstient, si le scoatem la iveala fara sa ne dorim..
A: oricum toate aceste lucruri ne invata sa fim oameni...te inveti sa traiesti cu ele..
Eu: Constient,subconshtient.Uneori ash vrea sa fiu inconshtienta...sa stau intr`un pat..sa nu mai simt nimic...ce bine ar fi fost daca nu aveam inima.

A: heiii...nu gandi asa...eu spun ca toate ne sunt date cu un scop....acum poate nu ne dam seama care e ala.,..dar in timp va iesi la iveala...trebuie sa lupti ptr ati raspunde la intrebarea "de ce (mie)" pe care mereu ne o punem in orice situatie dificila..

Eu: Se spune ca Dumnezeu da omului cat poate duce ....eu cred ca este cam "nedrept"cu mine..Gata nu ma mai plang.sunt altii care o duc mai rau...Daca ar citi cineva ce zic eu ...ar spune"frate asta e nebuna,ce mai vrea?are de toate"

A: citesc eu...si iti spun "Soro, peste toate treci mai usor, cand esti de la 2 in sus"....si nu nu esti nebuna ptr ca toti credem asta...ca viata e nedreapta, ca numai putem duce, ca sunt prea multe
Ae: dar nu stii cat de mult te impulsioneaza lucrurile astea...

Eu: nu mai zic nimic..oricum nu o sa se schimbe lumea ca nu mi`e mie bine

A: niciodata lumea nu se va schimba..poti doar sa inveti sa supravietuiesti printre ea

Eu: Viatza ne este data s`o TRAIM nu sa SUPRAVIETUIM

4 comentarii: