My life

duminică, 3 octombrie 2010

ce mai zi

P`la...hai t rog..
nu ma intreba c am ,dc vb asha.
Asa imi place si nu am de gand sa ascult predicile tale d kkt.
Sunt cum vreau nu cum vor altii:-j.
Daca o duc rau nu iti pasa tie ,nu pe tine te doare.Lasa "mila"
sunte`ti toti prefacuti.
Va pasa cu adevarat de cineva?Nu
A`tzi tras doar pt voi,sa va fie voua bine.
Doar eu,pt mine;)nu pt altcineva.

C plm` au oamenii din ziua de azi.
Se spune ca in timp ce inaintezi in varsta gandeshti,te maturizezi.P draq`:-j
Cu timpul o iei mai tare razna.

Cat de bine le spune Grasu`:
"Cam cat de sincer e un copil cand plange
Zi-mi cine-l strange cand inima i se frange
.............................................................
Cam cat de sincer e un suflet cand se stinge
Cand tot ce-l impingea nu-l mai impinge
Si teama invinge atat de sincer"




Bitza feat. Grasu Xxl - Baietii mari nu plang
Asculta mai multe audio diverse

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu