My life

sâmbătă, 16 octombrie 2010

Mi`e lene


Habar n`am ce vreau sa spun in aceasta postare
.Stiu doar ca:
  • mi`e lene sa scriu,
  • mi`e lene sa ma trantesc in pat,
  • mi`e lene sa dorm,
  • mi`e lene sa imi fac o cafea tare sa`mi stea inima desi e 22:38
  • mi`e atat de lene indiferent de vreme,
  • mi`e lene sa dau cu apa rece pe fata sa ma trezesc,
  • mi`e lene in plm ,
  • mi`e lene sa vorbesc,
  • mi`e lene imi scot picioarele de sub fund deshi mi`au amortit,
  • mi`e lene sa rontai ceva,chiar daca ma doare burta,
  • mi`e lene sa fac ceva bun,
  • mi`e lene sa intorc privirea,
  • mi`e lene sa dau "Enter",[dar o fac]
  • mi`e lene sa scriu"mi`e lene"
  • mi`e lene sa gandesc,
  • mi`e lene sa inchid ochii si sa ma las pe spate,
  • mi`e lene sa`mi dau suvita de par din ochi care ma enerveaza,
  • mi`e lene sa ma schimb,
  • mi`e lene sa ascult muzica,
  • mi`e lene sa dau next ori replay la melodia pe care o ascult de 3ore,
  • mi`e lene sa ies din casa,
  • mi`e lene sa scriu despre"fetele "din ziua de azi
  • mi`e lene sa vad cat de prosti is unii
  • mi`e lene sa vad cat d idioate pot fi unele,si de ce sunt in stare pt bani
  • mi`e lene sa`mi fie scarba de toti
  • mi`e lene sa`mi bg pl in gura ta ca nu`ti convine persoana mea
  • mi`e lene sa ,,,,
sincer....
mi`e lene sa`tzi mai spun tzie de ce mi`e lene.
ce "kkt"interesant am scris si eu
:))..
sper ca nu ti`am transmis si tie starea mea.
Dar MI`E LENE sa scriu ceva mai frumos.
poate maine daca ma trezesc binedispusa si imi beau cafeaua linistita in pat.
>:D<
hai noapte buna!:*



__________________________________________________________

Promit...maine o sa scriu ceva mai frumos,ceva nou
care sa te incante:)).

2 comentarii:

  1. :)))m-a incantat si ce ai scris azi...
    dar astept interesata postul de maine...
    hai noapte buna si tie...leneso

    RăspundețiȘtergere
  2. :))hai bft:)
    maine promit
    am sa scriu ceva interesant.

    RăspundețiȘtergere