My life

vineri, 8 octombrie 2010

Frig...


Iar e frig. Acum un an, mintea mea era tulbure si cauta sens in nonsens. Cautam un raspuns si un ajutor, un sprijin in jurul meu si nu il gaseam. Dar timpul a trecut. A trecut timpul precum apa curge la vale. Incet si sigur, fara sa se opreasca.
Dar viata mi-a aratat ca totusi exista si lucruri bune in lumea asta plina de durere, tristete, dezamagire si venin. Sunt lucruri si oameni care te fac fericit, care sunt alaturi de tine indiferent ce ar fi.
Singurul meu regret este ca nu am dat peste ei mai devreme.
Acum stau in camera mea si ma gandesc la cate lucruri frumoase mi s-au intamplat in ultimul timp. Pot spune ca sunt un o fata fericita. Dar parca totusi....e frig.
Da, este frig, dar nu mai este si in sufletul meu. Acum in inima mea arde un foc imens, o flacara ce nu poate fi stinsa niciodata. EL imi da caldura si lumina necesara de a merge mai departe si de a continua lupta. Inima mea nu mai zace sub zapada cand totul era rece si inghetat in jurul meu.
Sunt fericita acum si sincer pot spune ca ma simt implinita.
Iti multumesc pentru tot ce faci pentru mine si ca imi esti alaturi. Fara tine nimic nu ar avea sens. te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu