My life

duminică, 20 februarie 2011

Mogaldeatza

Ce frumos e atunci cand iti aduci aminte de lucrurile frumoase din trecut.
Desi aveam numai 3 ani intelegeam tot ce ma inconjoara,sau cel putin asa credeam.

Imi placea sa ma uit la poze,sa imi vad tatal care era plecat pentru ca eu sa am de toate.
Imi placea atunci cand faceam cate o nazbatie si ma certa.
Mai ales atunci cand am zgariat toata mobila cu bicicleta:D.
Cand a iesit "bau bau"din dulap cu patura in cap si mi`a dat un ursulet panda.
cand la 1 an si cateva luni stateam in balcon agatata de geam si ma uitam la gradinita de vizavi
Imi place sa o asscult pe mama,sa imi povesteasca de cand m`am nascut,cum m`au plimbat pe faleza,cu bacul,cum eram o rasfata si nu vroiam sa stau in bratele altcuiva,iar in mijloacele de transport lumea era nevoita sa ii cedeze locul mamei mele.
Sau cand verisoara mea imi dadea sa mananc "bobo"si eu refuzam pentru ca sunt "cah si imi stric dintii".
Am fost o 'fetita' cuminte si ascultatoare.Unde ma punea mama acolo stateam fara sa deranjez ceva sau sa fac mizerie.
La numai 5luni stateam agatata de o sarma cum stau scamele de haine:))
Sau cand ma lua "ghizi"cu ea.Ma ducea la "nanutza"si stateam printre gaste.De nici nu ma vedeam.
Nici acum nu am uitat cand "bagi":))..a avut serbare.I`am imprumutat cosul si l`a pastrat .Mereu cand il vedeam incepeam sa plang.
Imi amintesc perfect orice intamplare.Au ramas intiparite in mintea mea.
Frumoase amintiri.

Vreau reluare:((
Ah...si acum mai stiu sa numar in germana pana la 10.
eins ,zwei,drei,vier,fünf,sechs,sieben,acht,neun,zehn:))

3 comentarii:

  1. hai ca esti tare:))
    Cat ma mai rugam de tn sa mananci bomboane...ca erau bune:))si cand te convingeam...tu le inghiteai=)) idioata mai erai=))
    imi amintesc un moment penibil ptr mine:))mi-a fost o rusine...cand ne-a dat Eugenia la aman2 cadou leutzul ala...de sf Mihail si Gavril...si ea mi-a zis La multi ani...si eu in loc sa zic Multumesc...am zis tot La multi ani=))
    sau cand le luam cadou mereu rujuri de la Mara=))))
    aoleu cate amintiri sunt....
    cand faceam corturi in caruta:)))
    cand ne bateam...ce ne mai bateam:))
    cand ne jucam de-a bucataria..oriunde apucam=))sub visin sau in ala de popusoi:))
    cand stateam la sosea sa vindem legume=))
    off Doamne...cate sunt...zi-mi stop:))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))multe:)
    sh knd ne`a dat nenea ala prajituri buuune8->
    sau knd ne bateam sh uh spuneai gata plec..
    dar mereu te intorceai knd il vedeai pe tata venind d la munk=))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce frumosss...;))si eu vreau reluare,da' s-au dus timpurile alea.. si cum spuneam nmk nu le mai poate aduce inapoi oricat de tare ne-am dori noi:(...ce urmeaza este important!:*

    RăspundețiȘtergere