My life

duminică, 9 mai 2010

Azi…am considerat ca e momentul sa imi exprim gandurile si in legatura cu marile prietenii trecatoare din trecut…

Am invatat sa imi printez o imagine gri asupra trecutului infumurat… Acele persoane, care mi-au luminat inima pentru o clipa, doua…nu i-am uitat, ci doar i-am catalogat “prieteni deja-vu“…Ei retraiesc prin orice activitate nesemnificativa de a mea avand concordanta cu ei… Suprinzator si interesant poate fi faptul ca in viziunea mea, oricat dezinteres ar manifesta asupra mea, eu nu cedez… Imi cantaresc gandurile si imi manifest in mod subtil toata refularea adunata pe parcursul timpului… Crezi, tocmai “TU-prietene deja-vu” ca mi-am schimbat traiectoria, ca te ocolesc, dar nuuuu…”TU” ti-ai ingropat interesele pure, ti-ai reactivat acele ganduri invechite, si privite cu dispret! Crezi ca iti atac personalitatea?! Te inseli… Doar tin in suspans imaginea perfida a chipului tau… nu iti fac public caracterultau “ideal” ci doar iti expun realitatea de ACUM! Eu doar sunt un vant trecator in viata ta, si vreau sa raman asa, sa nu fiu “devorata” de pareri fixe!

Prietenii deja-vu” au fost infiltrati in amintirile de ceara, ACUM aluneca din ganduri in amintiri reci, si in curand VOR CAUTA visul meu risipit de vorbele lor …

Prietenii vin si pleaca:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu