My life

luni, 31 mai 2010

ultima zi de primavara

Parca ieri era ultima zi de iarna,venea primavara:Xinfloreau florile,copacii,pasarile incepeau sa cante.Totul prindea viatza:D.uite asa trece timpul:|a trecut si primavara:(ce trist.vine vara:Xanotimpul meu preferat:Xcand esti in vacanta,profitand la maxim de fiecare minut\:d/.desi maine o sa fie vara eu o sa fiu trista:(in mai putin de 2sapt plec:(..o sa imi fie dor de bebe.sper sa treaca repede o luna:D.sa ma intorc.Nici nu am plecat si visez ziua in care o sa ma intorc, iar EL o sa ma stranga in brate, tare ,tare de tot:Xsh o sa ma pupe:X8->uof;;).il iubesc assa mult:D...azi ma pupa asa frumos:">,,,chiar daca ma mai supara,stie de fiekre data kum sa ma impace,ca nu ii pot rezista,cand se uita asa frumos la mine;;).afurisitu`..:Xda eu il iubesc.:Ximi place sa il enervez:Dsa il tachinez,dar shtiu ca lui ii place si mai mult sa ma enerveze:-w
si ce..noi ne iubim:Xo sa imbatranim impreuna;)):X....
vacantza placuta buey\:d/...
p.s.TE ADOR b3b3:X

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu