My life

marți, 1 iunie 2010

ce viatza de kkt


Stau cateodata si ma gandesc,ce ti-e si cu viatza asta:(Probabil e din cauza starii de spirit pe care o acum,probabil ca am pierdut cam multe intentionat in ultimul timp,nu stiu exact.E o stare din aia cand iti vine sa injuri pe oricine,iti vine sa ii futi directia cuiva..Mi-a ramas o fraza in minte:"Ori reusesti,ori mori!".Luptam,ne zbatem,facem din imposibil posibil,dar pentru ce?Cand nimeni nu misca un deget sa ne fie si noua bine.Mi-am dat seama ca prietenii nu sunt asa PRIETENI pe cum par.Sunt doar niste persoane care vin si pleaca.Mi-e dor de unele zile in care ma simteam bine si nu aveam nevoie de ceva sau de cineva ca sa simt asta,pur si simplu ma trezeam zambind si adormeam zambind.Mi-e asa dor de EL,de tot ce tine de EL..Nu va exista un alt EL ca EL,cu bratele,cu ochii,cu buzele,cu gandirea,cu gesturile lui.Uneori mi-e dor de vechea eu,cu defecte si calitati.Nu conteaza de ce si de cine mi-e dor,conteaza ce imi provoaca aceasta stare.Imi trec mii de ganduri despre acelasi lucru zilnic,nu dau nume.Atunci cand preferi sa stai sub patura si sa'ti imaginezi ca esti singura fiinta vie..atunci cand te uiti insistent la soare si iti inchipui ca te incalzeste numai pe tine..atunci cand prima picatura de ploaie te uda si realizezi ca acea picatura va fi urmata de multe altele..atunci cand prima dezamagire in dragoste isi face aparitia si iti dai seama ca l'ai pierdut desi il iubesti..atunci cand iti aduci aminte anumite lucruri realizezi ca inca ai mai vrea..atunci cand observi luna si realizezi ca sub clarul ei s'au infiripat mari iubiri si prietenii..atunci cand privesti un batranel si iti imaginezi ca si tatal tau va ajunge ca el..atunci cand atingi marea iti inchipui cat de departe te poate duce..atunci cand privesti un star si realizezi ca poti ajunge ca si el..atunci cand un animal iti este aproape iti dai seama ca esti iubit..atunci cand iti doresti sa mori si iti imaginezi cum va fi fara tine..atunci,si numai atunci,realizezi ca traiesti cu adevarat...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu