My life

duminică, 27 iunie 2010

motivele pentru care il iubesc:x



il iubesc pt ca:[2pct sh d la kpat:))cu liniutza]
  1. -are pielea fina
  2. -are ochii albashtrii
  3. -ma asculta
  4. -e unic
  5. -il simt mereu aproape chiar uneori e departe
  6. -are zambet de copil:X
  7. -ma tine in brate
  8. -e al meu:X
  9. -ma iubeshte[chiar daca acum sunt plecata]
  10. -il iubesc
  11. -ma alinta
  12. -ma pupa pe frunte
  13. -ma cearta
  14. -tipa la mine
  15. -ma priveshte
  16. -ma asculta
  17. -ma crede chiar daca zice ca mint;))
  18. -a fost lng mine in momentele grele
  19. -EL crede in visele mele
  20. -imi place felul lui d a fi:D
  21. -ma mangaie pe burtik atunci knd ma doare
  22. -imi spune:"Sa fii cuminte"
  23. -rade d degetele mele:Dd la picioare:">
  24. -are grija d mine
  25. -ma considera surioara lui:X
  26. -are incredere in mine desi nu imi arata
  27. -e gelos
  28. -imi spune mereu noapte buna
  29. -ma suna d N ori p zi doar ca sa vada ce fac sau sa imi spuna cat de mult ma iubeshte
  30. -cedeaza cand nu e de acord cu un lucru si imi face pe plac
  31. -stie sa ma faca sa zambesc
  32. -ma inveseleshte si ma face sa ma simt bine mereu
  33. -apreciaza in felul lui ceea ce fac pt el chiar daca nu mi-o arata
  34. -saruta superb:X,arata bine [taurashu` meu:">],interesat in special de mine si de ceea ce imi place
  35. -ma face sa simt fluturashi
  36. -ma enerveaza cand ishi inkide telefonul[dar ma fc sa`l iert:X]
  37. -imi spune o gramada de lucruri:Xintime:-"
  38. -spune k e urat dar nu e asha:X
  39. -e cel mai frumos:X,iar pt mn nu exista altul
  40. -Imi place asa, nu shtiu… felul cum ma face el sa ma simt
  41. Pentru ca eu te cunosc cu adevarat
  42. Pentru ca e simplu,
  43. Pentru ca esti cel mai dulce baiat,
  44. Pentru ca ma trezesc cu tine in gand dimineatza,
  45. Pentru ca multzi nu ne suporta,
  46. Pentru ca imi caut cuvintele in ochii tai,
  47. Pentru prostiile mele la care razi
  48. Pentru ca nu ne putem opri din ras,
  49. Pentru ca ne distram,
  50. Pentru ca ne iubim
  51. Pentru ca am nevoie de tine,
  52. Pentru ca visam impreuna,
  53. Pentru ca vad copilul din tine,
  54. Pentru ca mereu imi spui: "ai grija de tine",
  55. Pentru ca itzi pasa,
  56. Pentru ca trebuie sa pierzi,
  57. Pentru ca trebuie sa cashtigi,
  58. Pentru ca tu te ridici,
  59. Pentru ca ai o privire divina,
  60. Pentru ca ai innebunit fetele,
  61. Pentru ca te-ai schimbat,
  62. Pentru ca esti nebun,
  63. Pentru ca esti ciudat,
  64. Pentru ca mintzi,
  65. Pentru ca tzipi,
  66. Pentru ca te joci,
  67. Pentru ca gresesti,
  68. Pentru ca ai curaj,
  69. Pentru ca ai tupeu,
  70. Pentru ca esti increzut,
  71. Pentru ca faci pe inocent,
  72. Pentru ca esti cuminte,
  73. Pentru ca esti stupid,
  74. Pentru ca esti timid,
  75. Pentru ca esti indiferent,
  76. Pentru ca esti iubit,
  77. Pentru ca esti nesuferit,
  78. Pentru ca esti admirat,
  79. Pentru ca esti deosebit,
  80. Pentru ca esti unic,
  81. Pentru ca esti naiv,
  82. Pentru ca esti critic,
  83. Pentru ca esti in lumea ta,
  84. Pentru ca esti un inger,
  85. Pentru ca esti shi demon,
  86. Pentru ca te tzin aparte,
  87. Pentru ca ai un suflet imens,
  88. Pentru ca nu e totul perfect,
  89. Pentru felul cum privesti,
  90. Pentru ca razi,
  91. Pentru ca plangi,
  92. Pentru ca taci,
  93. Pentru ca zambeshti,
  94. Pentru ca regretzi,
  95. Pentru ca speri,
  96. Pentru ca stii sa iertzi,
  97. Pentru ca urashti,
  98. Pentru ca visezi in culori,
  99. Pentru ca imi place cum ma faci sa ma simt,
  100. Pentru ca imi place numele tau,
  101. Pentru ca imi place chipul tau de copil,
  102. Pentru ca tu crezi in visele mele,
  103. Pentru ca si eu cred in visele tale,
  104. Pentru ca te enervez,
  105. Pentru ca itzi place viatza,
  106. Pentru ca visele tale se implinesc,
  107. Pentru ca sunt vorbe care dor,
  108. Pentru ca eshti langa mine,
  109. Pentru ca shi eu sunt langa tine,
  110. Pentru ca mereu m-ai ajutat,
  111. Pentru ca problema ta e shi problema mea,
  112. Pentru ca te simt aproape chiar daca eshti departe,
  113. Pentru ca stiu cand ai suferit,
  114. Pentru ca am incredere in tine,
  115. Pentru ca te tzin aproape,
  116. Pentru ca dai culoare sufletului meu,
  117. Pentru ca stiu cand te-a durut,
  118. Pentru ca stiu cand te-ai bucurat,
  119. Pentru ca nu itzi mai gaseshti unele cuvinte,
  120. Pentru ca nu sunt asha cum tu tzi-ai fi dorit,
  121. Pentru ca ma gandesc la tine mereu,
  122. Pentru ca trebuie sa te vad,
  123. Pentru ca ash impartzi orice cu tine,
  124. Pentru ca ma faci sa rad,
  125. Pentru ca ma faci shi sa plang,
  126. Pentru ca ai lacrimi de inger,
  127. Pentru tot ce ai facut pentru mine,
  128. Pentru ca am nevoie de zambetul tau,
  129. Pentru ca esti prezent in fiecare rugaciune de-a mea,
  130. Pentru ca atunci cand zambeshti inseamna foarte mult pentru mine,
  131. Pentru ca te ador,
  132. Pentru ca pur shi simplu te iubesc,
  133. Pentru ca in inima mea esti pe primul loc,
  134. Pentru ca existi,
  135. Pentru ca stii sa te faci iubit,
  136. Pentru ca eu te iubesc cat totzi la un loc sunt mult mai multe dar la ora asta nu prea mai pot gandi:))dupa 2nopti nedormite
  137. punct:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu