My life

joi, 4 noiembrie 2010

Esti terminat


Doamne ce proshti is unii.Terminatzi!
Is genul care nu sunt bagatzi in seama si se baga ei ca musca in cacat;),crezand ca vor deveni importantzi.In fine.
Mai bine tzine`tzi gura inchisa decat sa puta;).
Mai bine va da`tzi de 2ori cu capul de perete si va trece cheful de vorbit aiurea.
Sau va turnati niste benzina si cu un chibrit se rezolva.Ii faceti o favoare Pamantului ca va tine degeaba.
Aveti dreptate,nu voi sunteti prosti.Va dau foarte mare dreptate.Pamantul e idiot.De ar exista o groapa unde sa va duce`tzi draq`.DOmneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Sunteti praf.
Ah si ce imi place ca ma urmaritzi.Ce imi place ca ma priviti cu invidie,cu ciuda.Ca vreti sa fiti ca mine dar nu puteti.
Nici nu aveti idee ce satisfacuta sunt cand va vad asa ca pe niste javre imputite gata sa faca orice pt un gram de atentie.
De ce vorbesti despre mine?Cand tu nu ma cunosti,n`ai idee nici cat rapanul pe care il ai sub unghii.
Vorbitzi`ma,barfitzi`ma,shushotitzi.
Nu suntetzi perfectzi,dar asa e.
Am prea multe defecte in fatza "tarfelor"[cele mai multe tarfe nu`s femei;)]
Imi place sa va vad cum va bagatzi unghia in gat de ciuda ;).
Deja esti prea important.Ti`am dedicat o intreaga postare fraiere;)
__________________________________________________________
Nu o sa va fac pe plac.
Ce e al meu,al meu ramane;).
EL ma iubeste cel mai mult pe lume:X


Un comentariu: