My life

vineri, 5 noiembrie 2010

Tocilari.....


"-Zi`mi un cuvant!
-Esti vaca:))
-Hai mai,zi`mi un cuvant si taci.
-Carte...
-Ok.Merci:*!
-Aah,iar incepi sa scrii pagini intregi,iar aberezi.
-Probabil."
Deah.Carte!Pentru unii inseamna viitor.Ce viitor?Inveti ca prostul,cica daca nu ai carte n`ai parte.Invetzi ,invetzi sh iar invetzi.Da interesant.Invetzi pana te ia draq`.Bun.Termini liceul,facultatea daca ai bani:-j,si dupa stai acasa.In tara asta totzi ishi bat joc de tine.Cine te asigura ca o sa ai un viitor decent,ca o sa ai ce sa mananci.Nimeni.Fiecare e pe cont propriu.Lacomia e prea mare.
Am evoluat din maimutza sh am ajuns nishte idioti cu chip de om:-j.
Unii au prea multe aere.Ca daca au la scoala numai 10 is mari vedete:-j...Ce era sa fie.Asa si?Sincer am vazut prea multe,prea multi care erau"genii"dar au murit de foame:-j.Important e sa te duca "bolovanul "ala numit cap.Sa fii inteligent.Nu sa stii teorii ca de ce se invarte Pamantul in jurul Soarelui,ca de ce exista gravitatzie si nu pluteshti asha cum o fac aia "spartzi".Trebuie sa fii destept 5minute sa o duci bine nu sa stai sa toceshti ca idiotu`.Sa nu te bucuri de adolescenta.Pana la urma ce inseamna viata asta?Haos total.Balamuc.Oricum stiu ce or sa spuna aia"destepti",ca sunt nebunaa,aberez,ca nu stiu nimic.Stii ma doare undeva de ce crezi tu sau celalalt.Sunt eu.Incerc sa imi traiesc viatza nu sa o transform ca tine intr`un kkt gen"scoala-acasa-invatzat-invatzat-somn-invatzat-scoala".Invatza sa infruntzi viatza,sa vezi ce e cu adevarat important,sa stii sa te descurci in orice situatie, nu sa spui"da asta nu ne`a predat la scoala!:|".Frate,sunt lucruri care le invetzi pe strada, nu in scoli sau in cartzi.Si nu te mai uita urat la altii cand fac ceva"gresit"e treaba lor.
Ai cam depasit ora.Du`te la culcare.Ziua la tine incepe la 5 :-j.


Aa,am uitat.
Daca tot vrei sa te dai deshtept,sa te lauzi cu materia ta cenushie,incearca sa fii original.Demonstreaza prin lucruri simple dar bune;).Nu mai incerca sa complici atat lucrurile ca devii patetic.
__________________________________________________________________
Cand faci un lucru,il faci pt k ai kef
Nu trebuie sa te lauzi sau sa te plangi;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu