My life

duminică, 7 noiembrie 2010

Iar si iar


Mda.Ce frumos.Remediu impotriva plictiselii.
Sunt nimeni de nicaieri.
Nu te intereseaza ce fac si ce gandesc.
Unde ma duc si cand ma intorc.
Daca imi e bine sau mi`e rau.
Nu ma suna nimeni sa`mi spuna noapte buna sau buna dimineatza fara interes;).
Asa sunt eu si nu ma intereseaza ce plm crezi despre mine.Poti sa critici tot ce fac,sa razi,oricum eu fac ceva pe ce spui;).Sunteti toti terminati,distrusi de viata.Astepti sa cada din cer ce va doriti,asteptati o minune.Treziti`va!
Nu e asa cum pare,
Nu astepta raza de soare!
Cand crezi ca totul te doare,
Fa o vraja si dispare!;)
Important e sa ti se aprinda beculetul,sa nu te lasi calcat in picioare.Sa fii tu.Sa faci ce vrei cand vrei.Sa nu te gandesti la consecinte.
Sa crezi in visul tau.
Viatza este o carte fara final.In fiecare zi inca o pagina este adaugata.
Rolurile sunt inversate atunci cand te astepti mai putin.
In ziua de azi trebuie sa te gandesti doar la tine,pentru ca nimeni nu`ti vrea binele,toti incearca sa te sape,sa te vada implorand mila.
Ce sens au toate lucrurile?Unde ne duc?Ce vor sa faca din noi?Nimeni nu stie,pentru ca ar disparea farmecul vietii.Noi trebuie sa dam sens la tot ce facem.
Tu!Ala care critica tot ....stii ....nu te mai lua de viatza mea.Asta imi place si asta fac.Scriu ce nu`mi convine,ce imi place.Atat pot sa fac,sa scriu.Pentru ca nu ma asculta nimeni.Cine e dispus sa ishi piarda 5minute din viatza asta de cacat sa auda ce am de zis?Cine?Nimeni.Toti sunt in goana dupa bani,faima,respect.Nu acordati atentie lucrurilor mici dar importante.
Ma duc unde vreau,vad ce vreau,ascult ce vreau,vorbesc cum vreau si punct.
Nu mai vreau sa aud intrebai gen:"ce ai patit?","ce s`a intamplat?","de ce ai scris asta?"
Vrei citeshti si taci.Nu vrei foarte bine.Chiar nu trebuie sa iti supui creierul unui efort asa mare;).



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu