My life

marți, 17 august 2010

Cel mai frumos sentiment:Iubirea

Asa cum a spus Lao Tzu,Dragostea este una dintre cele mai puternice pasiuni pentru ca ataca in acelasi timp:capul,inima si simturile.Nu conteaza cum a aparut iubirea,important e ca exista..La inceput nu stiam ce sa fac,sa continui jocul in care am intrat sau sa abandonez.M`am lasat dusa de val,de sentimente.S`a intamplat.Suntem si astazi impreuna.Iubesc cu toata fiinta mea pana la ultima suvita de par.Cand se apropie de mine un fior imi patrunde in corp si nu imi mai da pace.Simt niste fiinte minunte in stomac care zburda de fericire odata cu mine.E minunat sentimentul sa stii ca oriunde ai fi,acasa e cineva care te asteapta,isi face griji in momentele cand ti`e rau,iti intinde o mana cand strigi ca nu mai poti.Imi place tot la el,chiar si atunci cand e gelos:X.
Atunci cand sunt singura pe strada,simt ca esti in spatele meu,ca ma aperi de toti si ma simt in siguranta.



Seara cand pun capul pe perna si inchid ochii imi aduc aminte de prima noapte in care am dormit in bratele tale.Prima noapte in care m`am simtit protejata,si nimeni nu putea sa`mi faca rau.In bratele tale puternice nu imi este frica de nimic.
te iubesc pentru ca te-ai “cuibarit” in bratele mele dimineata cand te-ai trezit , si m-ai sarutat ca si cum ar fi fost prima oara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu