My life

vineri, 20 august 2010

Sa nu uitam sa fim copii


Realizez ca o parte din mine inca e copil. Am momente in care ma cuprind amintirile..si`as vrea ca macar o zi, doar o zi..sa pot fi copil. Vreau sa nu mai fiu acaparata de grijile de zi cu zi, sa nu mai am gandirea asta de „om aproape mare”, sa zambesc si atat.


Cand eram copil..parca totul era mult mai simplu,balanta se inclina mereu in favoarea mea, nu trebuia sa`mi fac deloc griji.Eram copil ce draq`.Greshelile lor nu sunt asa grave. Oricum..copiii din ziua de astazi nu mai stiu sa se joace, sa rada..sa fie copii. Sunt mult prea preocupati de telefoane, internet, haine si chestii de genu`asta. Pustoaice de 13-14 ani se machiaza ca niste clovni, isi arata sanii (au asa ceva la 13 ani?), au relatii peste relatii, iau cluburile la rand. Relatiile lor? Arata cam asa: se cupleaza cu vreun cocalar pe messenger, isi fac poze bot in bot, le pun pe hi5 ca sa vada lumea ca sunt „in love” si apoi urmeaza despartirea. Si apoi vine altu`, si dup`aia altu`..pana cand se trezesc la o varsta la care incep sa gandeasca si isi dau seama cat de uzate sunt...
Fratzilor trezirea!!!crede`ti ca daca o puneti cu unu aveti spate sau ce?Unele chiar nu gandesc cand deschid gura.Cum sa mai inaintam noi cu mentalitatea unora de rahat.Cum sa nu ne considere altii cei mai "Saraci" din toate punctele de vedere.
Nu au trecut decat vreo 4ani cand stateam pe strada cu toata gashk.Era mai frumos atunci.Stiam sa ne distram,sa radem,sa glumim,sa spunem bancuri.Nu ca astazi cand fetele si baietii de 12-13 ani vor doar SEX.




Unde`i copilaria mea?coaie ca mi`e dor:| !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu