My life

miercuri, 28 iulie 2010

Amintiri frumoase



"Libertatea este în continuare lucrul pe care-l preţuiesc
cel mai mult pe lume. Sigur ca asta m-a determinat să
beau vinuri care nu-mi plăceau, să fac lucruri pe care
nu trebuia să le fac şi pe care nu le voi repeta niciodata,
să am multe cicatrice în trup şi-n suflet, să-i rănesc
pe unii cărora am sfârşit prin a le cere iertare,
într-o perioadă în care am înţeles că puteam
să fac orice în afară de a obliga pe cineva
să mă urmeze în nebunia mea, în setea mea de a trăi.
Nu mă căiesc pentru clipele în care am pătimit,
îmi port cicatricele ca şi cum ar fi nişte medalii.
Ştiu că libertatea este foarte scumpă, la fel de scumpă
ca şi sclavia, singura diferenţă este că o plătesc
cu plăcere şi cu un zâmbet, chiar dacă zâmbetul este udat de lacrimi."




Imi vin minte toate amintirile frumoase .. de atunci .
Si plang, plang pentru ca ma bucur ca am amintiri atat
de frumoase. Plang pentru ca ma gandesc la cat de
fericiti o sa fim atunci cand o sa ne revedem.
Si-n nebunia mea, si-n incercarile mele de
a fi puternica si fara sentimente .. am dovedit in seara
asta pentru a mia oara ca iubesc din tot sufletul .
Stiu ca o sa ma intorc, caci as fi mult prea dezamagita sa nu o fac. Dar ceva, absurd si tampit, imi spune ca o s-o fac .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu