My life

luni, 5 iulie 2010

Mi-e dor de casa



















E greu, e groaznic si e trist.
Nu mai sper nimic acum.De abia astept sa am 18 ani,chiar daca asta inseamna:DREPTURI[multe],obligatii,responsabilitati[si mai multe].Dar si mai mult astept sa fiu pe propiile mele picioare.Sa muncesc,sa am banii mei,casa mea,masina mea:Xmai e pana atunci dar am rabdare.Si daca nu o sa am copii o sa am grija de altii.8->Viata asta e prea scurta si aiurea:|in loc sa profitam de momentele care trec pe langa noi,stim sa uram,sa ne batem joc de ceilalti:|.De ce sunt oamenii asa rai?:(de ce nu apreciaza si cel mai mic gest.De ce fac lucruri doar de dragul de a se lauda.De ce "oamenii mari ai tarii"cand fac ceva afla toata Romania.Atatea intrebari..fara niciun raspuns,,,,pacat :|mentalitatea noastra e invechita:|nici nu acceptam sa ne*o schimbe altcineva.Avem principiile noastre cu care vrem sa murim8-|suntem batuti in cap..Eu una, consider că în societatea noastră,a-ţi trăi clipa înseamnă să te bucuri mai mult de viaţă, să zâmbeşti mai mult, să te bucuri şi să fii recunoscator pentru toate momentele frumoase din viaţa ta, să spui de mai multe ori DA, să-ţi urmezi visele, să acţionezi nu doar să visezi, să te bazezi pe instinct şi să profiţi de orice oportunitate.:-<....

Un comentariu: