My life

miercuri, 28 iulie 2010

wtf





M-am trezit intr-o dimineata in care soarele ardea puternic,nelasandu-ma sa mai dorm, incercand sa ma trezeasca la viata. M-am trezit si am plecat pe strada. Incercand sa caut. Sa caut. Si am cautat ore-n sir. Si n-am gasit decat un mare nimic. Am indepartat toate persoanele, dragi. L-am gonit pe el. Mi-am indepartat prietenii cu atitudinea mea rece, lasandu-i sa creada ca nu-mi pasa de ei. Si da, imi pasa. Dar nu mai stiu sa arat, nu ma simt bine atunci cand o arat. Ma` bad. Dar pur si simplu` simt cum le dau cate o bucata din mine atunci cand le spun ca sunt acolo pentr ei, sau cand le spun ca-mi pasa. Caci sunt atat de egoista si am atata nevoie de forte proaspete incat mi se pare foarte crud pentru persoana mea, sa le mai dau si lor o parte din mine. Sunt egoista, si merit sa raman singura. Dar .. trebuie sa ma adun. Am indepartat din cauza orgoliului singura persoana pentru care as fi facut orice, la orice ora, oricand. Am judecat-o prea aspru`, nepasandu-mi motivele pe care le-a avut atunci cand m-a lasat.Singura. Singura, ce ma apasa cuvantu` asta .. ce dor imi e de el . L-am gonit si i-am vorbit ca unui strain, ranindu-l adanc. De ce ? Pentru nenorocitu` asta de orgoliu`. Si stiu ca, are nevoie de mine. Si ma usuc aici, singura. TOT SINGURA. As vrea sa-l ajut, sa-i spun ca am nevoie de el, dar nu pot. El are mai mare nevoie de mine, si pentru el da, pentru el m-as consuma de tot. Stiu ca are face acelasi lucru` pentru mine .. sau poate nu. Dar ma tot consum pentru el, si pentru toate rahturile pe care le face de ani buni, iar acum, desi am incercat sa ma conving sa incetez, nu pot. Acum e singur, e departe si are nevoie de mine. Iar eu imi plang mila aici. As pleca pe jos la el, acum, daca stiu ca ar ajuta cu ceva .. dar unde sa ma duc ? asa de tare m-am pierdut ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu