My life

miercuri, 28 iulie 2010

Pasiune,Fericire,Gelozie,Infidelitate,Abandonare




" Nu lasa pasiunea sa se urce la creier si sa-ti ia mintile. Reteaz-o inca de la inima.Cine rationeaza in iubire e stapanul celuilalt.Cel mai sanatos lucru e sa te consideri satisfacut cu prima faza a legaturii, care, de altfel, e primavara dragostei.Acolo salasluieste fericirea.Dupa ce ai gustat din mierea ei, ce mai astepti ? Paradisul n-are numai un sarpe, ci mai multi.Vrei sa te muste sarpele geloziei, al infidelitatii sau al abandonarii ? Veninul lor e rau, cateodata mortal.Ia-o mereu de la inceput, cu alta persoana. Nu sorbi prea insetat din fericire, caci fericirea e insatiabila ca apa sarata a naufragiatului : cu cat bei, cu atat iti creste setea.O fericire egala e plictisitoare sau, mai bine zis, nu e fericire."


Am fost mult timp de acord cu aceste cuvinte. Recitindu-le mereu si mereu, repetandu-mi-le nopti intregi si ore-n sir. Incercand sa le inteleg si cel mai mic inteles ascuns.
Si l-am ranit. Caci stiu cum e, se simte ca mine .. copile. Si-a pierdut increderea. Si-a pierdut incredereea .. si e grav, copile. Caci cine-mi garanteaza mie ca intr-o zi, dupa ce imi voi capata iar increderea, nu o voi pierde din nou ? Dintr-un joc ? Un jos prostesc ca asta copile .. Cine ? Cine ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu